Menu
Menu

Aktualności

Aktywność lokalna

Moje Dokumenty SGB (Trwały Nośnik)

Trwały Nośnik informacji to w myśl przepisów „instrument umożliwiający użytkownikowi przechowywanie informacji osobiście do niego adresowanych w sposób umożliwiający dostęp do tych informacji w przyszłości przez okres właściwy do celów tych informacji i pozwalający na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci”.

System został dostarczony do eksploatacji w Banku Spółdzielczym w Tczewie jako usługa „Moje Dokumenty SGB

 

Bądź na bieżąco i eko

Dbasz o środowisko? Chcesz mieć pod ręką wszystkie ważne dokumenty bankowe, np. regulaminy, cenniki? Przejdź na Moje dokumenty SGB i uzyskaj dostęp do elektronicznej wersji dokumentacji.

 

Moje dokumenty SGB to:

Gwarancja niezmienności – masz pewność, że dokumenty wysłane przez bank się nie zmieniły, gwarantuje to technologia
Aktywne informowanie – poinformujemy Cię o każdej zmianie w regulaminie czy taryfach SMS-em lub mailem.
Pełen dostęp – przechowuj informacje w bezpieczny sposób, z możliwym dostępem poprzez specjalny portal, gdzie sam założysz sobie konto.
moje-dokumenty-sgb-to

Portal Klienta

Dostęp do Twoich dokumentów w wersji elektronicznej uzyskasz logując się do Portalu Klienta:

https://bstczew-mojedokumenty.sgb.pl

 

Pobierz tutaj przewodnik dla użytkownika

 

Najważniejsze informacje

Jak uzyskać dostęp?

Aby rozpocząć otrzymywanie dokumentów z banku na portal Moje dokumenty SGB potrzebna jest Twoja zgoda na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną. W tym celu złóż odpowiednią dyspozycję w swojej bankowości internetowej lub skontaktuj się z Bankiem Spółdzielczym w Tczewie. Pamiętaj, by bank znał Twój aktualny numer telefonu komórkowego. Będzie on potrzebny do logowania i byś zawsze otrzymał powiadomienie o nowym dokumencie, który został do Ciebie wysłany.

Po wyrażeniu zgody sam założysz sobie konto na stronie www i ustawisz hasło.

Jakie dokumenty mogę otrzymywać elektronicznie?

Zaraz po wyrażeniu zgody będziesz otrzymywał elektronicznie dokumenty dotyczące Twoich produktów bankowych takie jak informacje o zmianach regulaminów i taryfy prowizji i opłat.

 

kontakt z centralą 58 531 38 25

BANK SPÓŁDZIELCZY W TCZEWIE
ul. Ignacego Paderewskiego 1
Centrala czynna: 8.00 - 16.00