Uwaga: Uważaj na oszustów telefonicznych podszywających się za pracowników banku! Czytaj więcej

Menu
Menu

Aktualności

Aktywność lokalna

Obsługa osób ze szczególnymi potrzebami

20 września br. na podstawie Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2019.1696), weszły w życie nowe przepisy Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – prawo bankowe, które nakładają na banki obowiązek dostosowania procesu obsługi osób ze szczególnymi potrzebami od 21 listopada 2019 r.

Bank Spółdzielczy w Tczewie dba o potrzeby swoich klientów, zapewnia im komfortowe warunki oraz gwarantuje profesjonalną obsługę. Osoby ze szczególnymi potrzebami mają prawo otrzymać dokumenty dostosowane do ich potrzeb – ogólne warunki umów oraz regulaminów – w ciągu 7 dni od zgłoszenia. Mogą je otrzymać w formach takich jak:

  • nagranie audio
  • nagranie wizualne treści w polskim języku migowym
  • wydruk w alfabecie Braille’a lub wydruk z wielkością czcionki wygodną do czytania

Warunkiem otrzymania powyższych dokumentów jest wypełnienie i złożenie w placówce Banku wniosku o udostępnienie dokumentów.

WNIOSEK w PDF

kontakt z centralą 58 531 38 25

BANK SPÓŁDZIELCZY W TCZEWIE
ul. Ignacego Paderewskiego 1
Centrala czynna: 8.00 - 16.00