Przedsiębiorcy i rolnicy
Karty charge
MasterCard Business charge
Musisz zrobić zakupy dla firmy lub zapłacić rachunki podczas podróży służbowej, a nie chcesz wozić ze sobą gotówki – karta MasterCard Business w SGB-Banku S.A. rozwiąże Twój problem. W kraju i za granicą.
Korzyści
- wszystkich transakcji dokonujesz w ramach ustalonego limitu miesięcznego, który odnawia się automatycznie w kolejnym miesiącu
- zadłużenie spłacasz dopiero w trzecim dniu po zakończeniu miesiąca
- w razie potrzeby gotówkę wypłacasz z bankomatu lub w kasie banku
- możliwość płatności kartą w internecie – bezpiecznie dzięki usłudze 3D-Secure
- Twój limit odnawia się co miesiąc
- możesz zapomnieć o terminie spłaty – bank sam pobierze pieniądze z Twojego konta
- jeżeli chcesz, otrzymasz więcej takich kart w ramach jednej umowy
- kartą zapłacisz na całym świecie – wszędzie tam, gdzie widzisz logo MasterCard
- możesz też płacić w Internecie oraz za zakupy zamówione przez telefon lub korespondencyjnie
- możesz dodatkowo ubezpieczyć kartę.
W przypadku zgubienia lub kradzieży karty zastrzeżenia można dokonać przez całą dobę pod numerem telefonu 22 515 31 50.
W przypadku uszkodzenia, zgubienia lub kradzieży karty za granicą możesz dokonać awaryjnej wypłaty gotówki lub zamówić kartę zastępczą.
W tym celu skontaktuj się z Biurem MasterCard Global Serwis (czynne cała dobę), które może zrealizować ww. usługi. – (1) 636 722 7111.
Numery telefonów bezpłatnych w poszczególnych krajach podane są na stronie www.mastercard.com. Wysokość opłat za usługi awaryjnej wypłaty gotówki za granicą oraz wydania karty zastępczej zawarte są w aktualnej Taryfie prowizji i opłat za usługi bankowe.
MasterCard Business Gold charge
Jeśli chcesz prowadzić interesy nie mając przy sobie ani grosza gotówki, a jednocześnie cieszyć się prestiżem i pakietem ubezpieczeń, zdecyduj się na MasterCard Business Gold w SGB-Banku S.A.
MasterCard Business Gold to karta z odroczonym terminem płatności, dzięki której możesz również cieszyć się dodatkowymi przywilejami.
Korzyści
- wszystkich transakcji dokonujesz w ramach ustalonego limitu miesięcznego, który odnawia się automatycznie w kolejnym miesiącu
- zrobisz zakupy dla firmy, zapłacisz rachunki podczas podróży służbowej w kraju i za granicą
- zapłacisz kartą za zakupy w Internecie, przez telefon lub zamówione korespondencyjnie
- możliwość płatności kartą w internecie – bezpiecznie dzięki usłudze 3D-Secure
- gotówkę wypłacisz w razie potrzeby z bankomatu lub w kasie banku
- zadłużenie spłacisz dopiero w trzecim dniu roboczym po zakończeniu miesiąca
- możesz zapomnieć o terminie spłaty – bank sam pobierze pieniądze z Twojego konta firmowego
- jeżeli zechcesz, otrzymasz więcej kart dla wybranych osób, w ramach jednej umowy
- dostaniesz pakiet ubezpieczeń
- możesz otrzymać kartę zastępczą.
A dodatkowo, tylko dla posiadaczy karty MasterCard Business Gold w SGB-Banku S.A.:
Centrum Obsługi Klienta SGB
W trosce o komfort i z myślą o pomocy w przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów z kartą, do dyspozycji Posiadaczy kart MasterCard Business Gold funkcjonuje dostępne całą dobę Centrum Obsługi Klienta – tel. 22 515 35 25.
Numer telefonu znajdziesz również na rewersie karty.
Dzwoniąc do Centrum Obsługi klienta można uzyskac informacje na temat:
- dostępnego limitu
- transakcji rozliczonych w ciągu ostatnich 30 dni
- podstawowych informacji na temat ubezpieczeń
Możesz również dzwonić w przypadku problemów z dokonaniem transakcji oraz aby zastrzec kartę.
Osoby, którym została wydana karta MasterCard Business Gold otrzymują wraz z kartą pakiety ubezpieczeń, zawierające Pakiet ubezpieczeń Bezpieczna Karta w wariancie Gold oraz Pakiet Bezpieczny Podróżnik w wariancie Gold.
W przypadku uszkodzenia, zgubienia lub kradzieży karty za granicą możesz dokonać awaryjnej wypłaty gotówki lub zamówić kartę zastępczą.
W tym celu skontaktuj się z Biurem MasterCard Global Serwis (czynne cała dobę), które może zrealizować ww. usługi. – (1) 636 722 7111. Numery telefonów bezpłatnych w poszczególnych krajach podane są na stronie www.mastercard.com. Wysokość opłat za usługi awaryjnej wypłaty gotówki za granicą oraz wydania karty zastępczej zawarte są w aktualnej Taryfie prowizji i opłat za usługi bankowe.