Uwaga: Uważaj na oszustów telefonicznych podszywających się za pracowników banku! Czytaj więcej

Menu
Menu

Aktualności

Aktywność lokalna

Potwierdzamy tożsamość klientów mDowodem

Nie musisz już nosić przy sobie plastikowego dowodu osobistego, by załatwiać sprawy bankowe. Od teraz wystarczy telefon z zainstalowaną aplikacją mObywatel 2.0, w której dostępny jest mDowód. Dzięki temu rozwiązaniu pracownicy banku mogą potwierdzać tożsamość klientów tak samo jak tradycyjnym dowodem osobistym lub paszportem.

Jak potwierdzić swoje dane mDowodem?

  1. Uruchom na swoim smartfonie aplikację mObywatel 2.0 i zaloguj się.
  2. Wybierz Kod QR z dolnego menu, a następnie opcję Zeskanuj kod QR.
  3. Wprowadź kod przekazany przez pracownika banku, który weryfikuje Twoje dane.
  4. Potwierdź przekazanie danych przyciskiem Udostępnij dane.

W ten sposób pracownik placówki uzyska dostęp do elektronicznego dowodu osobistego klienta i zweryfikuje tożsamość osoby, a klient będzie mógł bezpiecznie i wygodnie kontynuować załatwianie spraw bankowych.

Zachęcamy do skorzystania z tego nowoczesnego i przyjaznego rozwiązania.

kontakt z centralą 58 531 38 25

BANK SPÓŁDZIELCZY W TCZEWIE
ul. Ignacego Paderewskiego 1
Centrala czynna: 8.00 - 16.00

Informacja dotycząca wskaźników referencyjnych

Uważaj na fałszywe e-maile i SMS-y!

W ostatnim czasie odnotowaliśmy zwiększony ruch phishingowy w postaci SMS-ów i wiadomości e-mail od nadawców podszywających się pod bank i informujących o rzekomym wygaśnięciu konta.
Dopóki nie masz pewności, że nadawca jest pracownikiem banku, nie odpowiadaj na żadne wiadomości ani nie klikaj w zamieszczone w nich linki.