Uwaga: Uważaj na oszustów telefonicznych podszywających się za pracowników banku! Czytaj więcej

Menu
Menu

Aktualności

Aktualności

Kursy walut

Waluta
Kupno
Sprzedaż
Waluta EUR1 EUR
4.1354
4.3910
Waluta GBP1 GBP
4.8427
5.0832
Waluta USD1 USD
3.5359
3.7131

Stopy procentowe

Obowiązuje od
Stopa
Wartość
08.05.2025
Stopa referencyjna
5,25%
08.05.2025
Stopa lombardowa
5,75%
08.05.2025
Stopa depozytowa
4,75%

Aktywność lokalna

Aktywność lokalna

Wybierz kategorię

Zmiana regulaminu dla klientów instytucjonalnych od 1.06.2020

05.05 2020

Bank Spółdzielczy w Tczewie informuje, iż z dniem 1 czerwca 2020 roku zmianie ulega „Regulamin świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych”.

Modyfikacja regulacji uwzględnia:

  1. usługa 3D Secure: nowe zasady potwierdzania płatności kartą w internecie -rezygnujemy z  konieczności potwierdzania transakcji kartą w internecie hasłem statycznym dla kart, które obecnie tego wymagają, oraz z rejestrowania kart w usłudze 3D Secure. Zamiast tego, od 1 lipca do 30 października 2020 r. wykonanie takiej transakcji wymagać będzie podania jednorazowego kodu SMS, który zostanie wysłany na numer telefonu komórkowego wskazany w Banku jako numer telefonu do kontaktu;
  2. od 31 października 2020 r., w celu zapewnienia wysokich standardów bezpieczeństwa, wprowadzona zostanie dwuetapowa metoda autoryzacji transakcji. Kartą w internecie będzie można zapłacić udzielając odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne i dodatkowo – podając jednorazowy kod SMS, który zostanie wysłany na numer telefonu komórkowego wskazany w Banku jako numer telefonu do kontaktu. Odpowiedź na pytanie weryfikacyjne, niezbędne do autoryzacji transakcji kartą w internecie, od 30 września 2020 r. należy ustalić w placówce Banku lub telefonicznie u doradcy na infolinii;
  3. aplikacja mobilna Portfel SGB – wycofanie niektórych usług z aplikacji – do 30 września 2020 r. można tokenizować kartę dodaną do Portfela SGB, aby płacić nią z użyciem smartfona. Stokenizowaną kartą będzie można płacić do 31 marca 2021 r.. Pozostałe funkcje aplikacji, w tym dodawanie kart, aktywacja usługi BLIK czy wykonywanie transakcji BLIK, po tym terminie nadal będą dostępne. Należy pamiętać, by aplikację Portfel SGB pobierać wyłącznie z autoryzowanych sklepów – App Store lub Sklepu Google Play
  4. Zastrzeganie kart, BLIKA i dostępu do bankowości internetowej – numer telefonu, pod  którym można zastrzec kartę, BLIKA lub dostęp do bankowości internetowej znajduje się na stronie internetowej www.sgb.pl/kontakt oraz w  materiałach informacyjnych dostępnych w placówkach Banku. Można zapytać o niego także doradcy na infolinii pod numerem telefonu 800 888 888.
  5. Pozostałe zmiany w „Regulaminie świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych” to. m. in.:
    1. dostosowanie zapisów do wymogów ustawy z dnia 31 lipca 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w  celu ograniczenia obciążeń regulacyjnych, wchodzących w życie z dniem 1 stycznia 2021 r.,
    2. wprowadzenie nowych przesłanek zmiany taryfy opłat i prowizji oraz oprocentowania środków zgromadzonych na rachunkach,
    3. modyfikacja zapisów w zakresie dokonywania zleceń płatniczych w walutach wymienialnych związanych z realizacją dyspozycji uznaniowych lub obciążeniowych,
    4. zmiany funkcjonalne związane z zasadami funkcjonowania instrumentów płatniczych, Portfela SGB, usługi BLIK, kanałów zdalnych i Kantoru SGB.

Jednocześnie informujemy, że:

1) jeżeli przed proponowaną datą wejścia w życie zmian, posiadacz rachunku nie złoży sprzeciwu wobec tych zmian, zmiany obowiązują od dnia wskazanego w zawiadomieniu o wprowadzonej zmianie;

2) posiadacz rachunku ma prawo, przed datą wejścia w życie zmian, wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym bez ponoszenia opłat;

3) w przypadku, gdy posiadacz rachunku złoży sprzeciw, o którym mowa w  pkt. 1 i nie wypowie umowy, umowa wygasa z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie proponowanych zmian, bez ponoszenia opłat.

Na wszystkie pytania i wątpliwości odpowiedzą nasi doradcy od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00 pod numerami 800 888 888 lub – dla połączeń z zagranicy i telefonów komórkowych – 61 647 28 46 (opłaty zgodne z taryfą operatora), a także pod adresem e-mail: [email protected].

kontakt z centralą 58 531 38 25

BANK SPÓŁDZIELCZY W TCZEWIE
ul. Ignacego Paderewskiego 1
Centrala czynna: 8.00 - 16.00

Informacja dotycząca wskaźników referencyjnych