Klienci indywidualni
KONTO MOBILNE NA SELFIE
Otwórz konto w aplikacji SGB Mobile, za którego prowadzenie nie zapłacisz nic, po spełnieniu warunków. Nie musisz iść do banku, wystarczy Twój smartfon. Korzystaj swobodnie z Autopay, zdobywaj nagrody w wyzwaniach Active, zarządzaj subskrypcjami. Pozwól nam ułatwiać Ci życie z aplikacją SGB Mobile. Dzięki usługom mobilnym w Banku Spółdzielczym w Tczewie możesz łatwo i bezpiecznie płacić w sklepach, internecie, aplikacjach mobilnych, a także wypłacać gotówkę z bankomatów. Szczegóły na www.sgb.pl/mobilne
Szczegóły
BEZ WYCHODZENIA Z DOMU
- 0 zł za założenie rachunku i prowadzenie konta, jeśli w danym miesiącu kalendarzowym na konto wpłynie łącznie min. 1500,00 zł;
- 0 zł za nowoczesną kartę debetową jeśli w danym miesiącu kalendarzowym zapłacisz nią za zakupy na łączną kwotę min. 500 zł;
- 0 zł za przelewy krajowe standardowe w aplikacji SGB Mobile i bankowości internetowej
- 0 zł za wypłaty z niemal 4 tys. Bankomatów Spółdzielczej Sieci Bankomatów
- 0 zł za wypłaty BLIKIEM ze wszystkich bankomatów w Polsce oznaczonych logo BLIK
DO KONTA DOSTANIESZ:
- nowoczesną, pionową kartę płatniczą, którą możesz płacić zbliżeniowo – a mobilnie od razu po założeniu konta, zanim dostaniesz ją fizycznie
- płatności mobilne – telefonem lub zegarkiem z funkcją płatności mobilnych: Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay i Fitbit Pay
- funkcjonalną i bezpieczną aplikację mobilną SGB Mobile z BLIKIEM, Autopay i Active
- przyjazną i przejrzystą bankowość internetową
WERYFIKACJA TOŻSAMOŚCI NA SELFIE
Wykonaj zdjęcie swojej twarzy. Patrz prosto w obiektyw i upewnij się, że twarz jest dobrze oświetlona.
Twoje zdjęcie zostanie porównane z fotografią na dowodzie osobistym.
WAŻNE INFORMACJE
Jeśli na konto nie wpłynie łącznie min. 1500 zł – zostanie naliczona opłata 10 zł.
Jeśli nie zrobisz transakcji bezgotówkowej kartą do Takiego Konta mobilnego przynajmniej na łączną kwotę min. 500 zł; – zapłacisz za nią 5 zł za dany miesiąc. Szczegóły oferty oraz informacje o wysokości pozostałych opłat i prowizji pobieranych od klienta w związku z korzystaniem z Takiego Konta mobilnego znajdziesz w Taryfie Opłat i Prowizji Banku. Oferta Takiego Konta mobilnego skierowana jest do pełnoletnich osób fizycznych, będących rezydentami, które nie posiadają rachunku rozliczeniowo-oszczędnościowego (ROR) w danym banku spółdzielczym, z którym zawierana jest umowa o Takie Konto mobilne. Szczegóły oferty, w tym informacje o oprocentowaniu, opłatach i prowizjach, dostępne są na stronie internetowej banku, który oferuje Takie Konto mobilne. W procesie zdalnego otwarcia Takiego Konta mobilnego może być wymagana dodatkowa weryfikacja tożsamości przez pracownika Infolinii SGB.
Podany czas otwarcia Takiego Konta mobilnego jest wartością uśrednioną, otrzymaną w wyniku wyliczeń własnych Banku i ma charakter wyłącznie informacyjny. Czas otwarcia Takiego Konta mobilnego liczony jest od momentu rozpoczęcia wnioskowania o otwarcie Takiego Konta mobilnego.