Klienci indywidualni
KONTO MOBILNE NA SELFIE
Otwórz konto w aplikacji SGB Mobile, za którego prowadzenie nie zapłacisz nic, bez żadnych
warunków. Nie musisz iść do banku, wystarczy Twój smartfon. Korzystaj swobodnie z Autopay, zdobywaj nagrody w wyzwaniach Active, zarządzaj subskrypcjami. Pozwól nam ułatwiać Ci życie z aplikacją SGB Mobile. Dzięki usługom mobilnym w Banku Spółdzielczym w Tczewie możesz łatwoi bezpiecznie płacić w sklepach, internecie, aplikacjach mobilnych, a także wypłacać gotówkę z bankomatów. Szczegóły na www.sgb.pl/mobilne
Szczegóły
BEZPŁATNIE, BEZ WYCHODZENIA Z DOMU
- 0 zł za założenie i prowadzenie konta. BEZ żadnych warunków!
- 0 zł za nowoczesną kartę debetową, jeżeli zapłacisz nią przynajmniej 5 razy w miesiącu
- 0 zł za przelewy krajowe standardowe w aplikacji SGB Mobile i bankowości internetowej
- 0 zł za wypłaty z niemal 4 tys. Bankomatów Spółdzielczej Sieci Bankomatów
- 0 zł za wypłaty BLIKIEM ze wszystkich bankomatóww Polsce oznaczonych logo BLIK
DO KONTA DOSTANIESZ:
- nowoczesną, pionową kartę płatniczą, którą możesz płacić zbliżeniowo – a mobilnie od razu po założeniu konta, zanim dostaniesz ją fizycznie
- płatności mobilne – telefonem lub zegarkiem z funkcją płatności mobilnych: Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay i Fitbit Pay
- funkcjonalną i bezpieczną aplikację mobilną SGB Mobile z BLIKIEM, Autopay i Active
- przyjazną i przejrzystą bankowość internetową
WERYFIKACJA TOŻSAMOŚCI NA SELFIE
Wykonaj zdjęcie swojej twarzy. Patrz prosto w obiektyw i upewnij się, że twarz jest dobrze oświetlona.
Twoje zdjęcie zostanie porównane z fotografią na dowodzie osobistym.
WAŻNE INFORMACJE
Jeśli nie zrobisz transakcji bezgotówkowej kartą do Konta mobilnego przynajmniej pięć razy w miesiącu – zapłacisz za nią 7 zł za dany miesiąc. Szczegóły oferty oraz informacje o wysokości pozostałych opłat i prowizji pobieranych od klienta w związku z korzystaniem z Konta mobilnego znajdziesz w Taryfie Opłat i Prowizji wybranego Banku. Oferta Konta mobilnego skierowana jest do pełnoletnich osób fizycznych, będących rezydentami, które nie posiadają rachunku rozliczeniowo-oszczędnościowego (ROR) w danym banku spółdzielczym, z którym zawierana jest umowa o Konto mobilne. Szczegóły oferty, w tym informacje o oprocentowaniu, opłatach i prowizjach, dostępne są na stronie internetowej banku, który oferuje Konto mobilne. W procesie zdalnego otwarcia Konta mobilnego może być wymagana dodatkowa weryfikacja tożsamości przez pracownika Infolinii SGB.
Podany czas otwarcia Konta mobilnego jest wartością uśrednioną, otrzymaną w wyniku wyliczeń własnych Banku i ma charakter wyłącznie informacyjny. Czas otwarcia Konta mobilnego liczony jest od momentu rozpoczęcia wnioskowania o otwarcie Konta mobilnego.